laatste berichten
- Dag koffieleut ik heb retteketet!!!.... HappyCafé in de Google balk gezet
- JEMIG Wat een ontwarring!!! Eh verwarring Alsof ik uit de doden ben opgestaan Maar dat schattige foto van Is het nou nog geen vrijdag? MOIHUR roept u maar Kennelijk leeft er nog e.e.a. Maar de man die de pindakaas verspilde is deze maand juni 2028 overleden... toch?
- AlzheimerLight he? Dankzij koffieleut zie ik dat belijdenissen nog in zwang is.
- Dat wordt vast een mooi schouwspel! Gauw een picknickmandje inpakken en een plekje aan het strand zoeken om het straks goed te kunnen zien.
- Maar eerst moet de Yellowstone Super Volcano nog klappen. En het continent Afrika scheurt in tweeen (aanstaande zaterdag)
- Naar verwachting volgende week woensdag
- O, dat lijkt me wel leuk! Hoe lang duurt dat nog voor ze hier zijn?
- Antarctica, ik lees erover om een beetje af te koelen. Het gaat niet goed daar! De Thwaites Glacier, binnenkort drijven er ijsbergen van 150 meter hoog door de Noordzee
- Privebericht
- Had een storing. Gelukkig goed afgelopen
- Goedemorgen Zibbe
- Luister ik wacht hier op nieuwe gasten


















