laatste berichten
- Zalig op het water wonen. Dat is de ultieme vrijheid. Geniet ervan
- Dit profiel is nooit dood, en luistert graag mee.Ik denk een vergissing of zoiets
- Nee die geeft geen sjoege
- is er nog een zibbe
- leef jij nog ondergronds na 10 jaar Of is dit inderdaad een dood profiel Ach waarom zou ik dat alweer nieuw leven willen inblazen
- hoezo berichten putje funct... eh doet ut niet?
- ach nee twas in 2026 dat de man van de toneelvoorstelling door herdershonden en de pindakaas-vloer overleed Govver en pindakaas is hartstikke duur!
- Verder alles goed met U? Het berichtenputje functioneert denk ik niet
- Dag koffieleut ik heb retteketet!!!.... HappyCafé in de Google balk gezet
- JEMIG Wat een ontwarring!!! Eh verwarring Alsof ik uit de doden ben opgestaan Maar dat schattige foto van Is het nou nog geen vrijdag? MOIHUR roept u maar Kennelijk leeft er nog e.e.a. Maar de man die de pindakaas verspilde is deze maand juni 2028 overleden... toch?
- AlzheimerLight he? Dankzij koffieleut zie ik dat belijdenissen nog in zwang is.
- Dat wordt vast een mooi schouwspel! Gauw een picknickmandje inpakken en een plekje aan het strand zoeken om het straks goed te kunnen zien.


















